måndag 27 maj 2013

Imorgon är en annan dag!




 




Alltså.
Nu tycker jag väl det ändå känns som om vi i familjen "nämen-vi-tar-väl-en-sväng-till-med-feber-och-förkylning" borde kunna det här nu. Med att vara sjuka. 
Tre av tre möjliga hemma idag och tja, vad ska man säga. 
Imorgon är en annan dag.

Vi håller humöret uppe med glass, film, Alvedon och en mama som möblerar om lite grand.

Så.
Det går ju ingen nöd på oss egentligen. Men den enda önskan man har när man är sjuk är att man är frisk. 

Som sagt.
Imorgon är en annan dag :).

KRAM
 
// Inredningsfrun


Psssssssst...... Idag bjuder jag på lite bilder som jag fotade för över ett år sedan. Att baka, fota, styla skulle jag banne mig kunna ägna massor av tid åt. Loooove it!! 
Bilderna som söta Lotta tog samtidiga av mina bakverk fick ett sjusidigt uppslag i Bolig Dröm. 
Kul :)!
 

4 kommentarer :

Linda sa...

Inte kul med förkylningar. Krya på er allesammans.

Kram Linda

Anonym sa...

Krya krya!!!! Kram Ann

Anonym sa...

Krya krya!!!! Kram Ann

Anonym sa...

receptet på det du bakat? kram Therese