måndag 16 augusti 2010

Mysig dag i goda vänners lag!!





Ja, jag vet då inte hur ni, kära bloggläsare, har det ute i vårt vackra avlånga land men här på the Island är det ömsom sommar ömsom höst. Vädret blir man då aldrig riktigt klok på!!

Idag har jag å Bebis spenderat dagen i goda vänners lag. Det har både blivit mysig frukost med nybakade frallor och eftermiddagsfika med löööööjligt god rabarberpajsfika. Ja, så blev man då tydligen mätt idag oxå :)!!!

summa summarum; Inget litet bord målat idag!!! Men det är ju en dag imorgon oxå...........

// Inredningsfrun

Psssssssst...... TACK för att ni fortsätter att titta in hos lilla mig och lämnar små söta spår. Ni gör min dag, VARJE DAG!! Ni är bara bäst!!

3 kommentarer :

Anonym sa...

Vi kom hem från semester igår och vardagslivet drog igång direkt. Vi har bott på Saxnäs i över en vecka och njutit av er vackra ö varenda minut. Du har ett väldigt vackert hem och jag hoppas att allt går bra med familjen. Kram Cajsa

Anonym sa...

Varför stressa! Bordet står säkertk var så fortsätt njut. Må så gott alla fyra... ;-) Ann

Anonym sa...

Jag har precis hittat in i din blogg men jag fastande direkt! Inspirerande blogg som man blir glad av att läsa :) Grattis och lycka till med din "inneboende"!